*Galioja tam tikros sąlygos. Daugiau informacijos rasite „Nissan Assistance“ tarnybos paslaugų teikimo sąlygose!

„Nissan“ pagalba kelyje
„Nissan Assistance“ – tai „Nissan“ pagalbos kelyje tarnybos paslaugos, kurios nemokamai teikiamos naujo automobilio gamintojo teikiamos garantijos laikotarpiu (be ridos apribojimų), o pasibaigus šiai garantijai, nemokamai šios paslaugos teikiamos 1-erius metus kiekvieną kartą atlikus techninę profilaktiką oficialiame „Nissan“ atstovybės servise.
PAGALBA KELYJE ,,NISSAN ASSISTANCE"
Mes norime Jums suteikti galimybę mėgautis savojo „Nissan“ automobilio vairavimu ir nesijaudinti dėl galimų problemų. Nesvarbu kas nutiktų – ar Jūsų „Nissan“ automobilis staiga sugedo, ar Jūs patekote į avariją – tiesiog paskambinkite mums ir mes Jums nemokamai padėsime kuo tik galėsime. Tarnyba dirba ištisą parą, 7 dienas per savaitę ir yra pasiruošusi padėti Jums tęsti savo kelionę kaip galima greičiau, todėl galite būti ramūs ir leistis į kelionę!
Daugelį problemų „Nissan“ pagalbos kelyje specialistas gali išspręsti tiesiog telefonu. Jeigu to padaryti nepavyks, „Nissan“ pagalbos kelyje automobilis atvyks pas Jus į nurodytą vietą kaip galima greičiau ir vietoje padės išspręsti problemą, todėl Jūs greitai galėsite tęsti savo kelionę. Jeigu problemos neįmanoma išspręsti ir atvykus į vietą, Jūsų automobilį mes nugabensime į artimiausią „Nissan“ atstovybę arba įgaliotą serviso centrą, kur automobiliu pasirūpins kvalifikuoti meistrai.
Kaip susisiekti su „Nissan Assistance“ tarnyba?
„Nissan Assistance“ tarnybos telefono numeris (skambinant iš Lietuvos):
„Nissan Assistance“ tarnybos telefono numeris (skambinant iš užsienio):
Mūsų rūpestis Jumis neapsiriboja vien tik šia paslauga...
Jeigu Jūsų automobilis bus pristatytas į „Nissan“ atstovybę ir nebus įmanoma jo suremontuoti tą pačią dieną, Jūs galėsite pasinaudoti viena iš papildomų mūsų paslaugų.

PAKAITINIS AUTOMOBILIS
Jeigu reikia, Jums gali būti suteiktas pakaitinis automobilis, kuriuo galėsite naudotis iki 3 darbo dienų (be ridos apribojimų) arba kol Jūsų automobilio remontas bus baigtas (priklauso nuo to, kuri sąlyga bus išpildyta anksčiau).*

APGYVENDINIMAS VIEŠBUTYJE
Jeigu automobilio gedimas įvyko didesniu negu 100 km nuo namų atstumu, esant būtinybei, mes galime Jus ir Jūsų keleivius apgyvendinti 3 žvaigždučių lygio viešbutyje su pusryčiais laikotarpiui, kol Jūsų automobilis bus remontuojamas (ne ilgiau kaip 3 darbo dienas).*

SUGRĄŽINIMAS NAMO
Jeigu Jūsų automobilio negalima suremontuoti per 3 darbo dienas nuo jo pristatymo į artimiausios „Nissan“ atstovybės servisą momento, jeigu būtina, automobilį, jo vairuotoją ir keleivius su bagažu galime parvežti iki Jūsų namų „Nissan“ atstovybės.*

KELIONĖS PRATĘSIMAS
Jūs ir Jūsų keleiviai gali tęsti kelionę naudojant alternatyvų transportą: (a) taksi (iki 100 km); (b) traukinį arba keltą (pirma klasė); (c) lėktuvą (ekonominė klasė), jeigu kelionė traukiniu truktų daugiau kaip 8 valandas; (d) viešąjį transportą. Vairuotojo kelionės atgal atsiimti automobilį iš serviso išlaidos taip pat padengiamos.*
O kokia tvarka elektromobilio gedimo atveju?

ELEKTROMOBILIAMS TEIKIAMOS PASLAUGOS
„Nissan“ pagalbos kelyje paslaugos taip pat teikiamos ir „Nissan“ elektromobiliams. Jeigu susidūrėte su problema – tiesiog paskambinkite mums!
Jūs galėsite pasinaudoti tokiomis pat paslaugomis, kurios yra teikiamos ir kitų „Nissan“ modelių savininkams. O gamintojo taikomos garantijos laikotarpiu Jūs galėsite nemokamai pasinaudoti ir pagalba, kurios gali prireikti Jūsų elektromobilio išsikrovusio arba beveik išsikrovusio Jūsų elektromobilio ličio jonų akumuliatoriaus atveju.*

Paskambinkite mums!
Savo telefono adresatų knygoje išsaugokite „Nissan Assistance“ tarnybos numerį – iškilus poreikiui galėsite greitai ir lengvai mums paskambinti!

Susisiekite per programėlę!
Susisiekite su „Nissan“ pagalbos kelyje tarnyba naudojant „NissanConnect Services“ telefono programėlę!

Avarinės tarnybos iškvietimas („eCall“)
Visi „Nissan“ modeliai, pagaminti nuo 2018 m. kovo 31 d. turi „eCall“ arba „SOS“ mygtuką, kuris veikia visose EB šalyse. Rimto kelių eismo įvykio atveju „eCall“ sistema automatiškai susisiekia su vieninga Europos pagalbos tarnyba (112) ir išsiunčia detalią informaciją apie įvykį, jo laiką, tikslią vietovę ir kryptį kuria judėjo automobilis, automobilio VIN numerį ir kitą gelbėjimo tarnyboms naudingą informaciją. Tuo pat metu yra palaikomas balso ryšys su automobiliu, todėl įvykį patyrusio automobilio keleiviai gali kalbėtis su gelbėjimo tarnybų operatoriumi.
„eCall“ funkciją galima aktyvuoti rankiniu būdu, nuspaudus „SOS“ mygtuką, esantį automobilyje. Tai gali praversti staigaus sveikatos pablogėjimo atveju, kitose su saugumu susijusiose situacijose (pvz., tapus rimto eismo įvykio liudininku, tačiau šalia neturint telefono, arba užmiršus avarinių tarnybų numerį). Tačiau šią funkciją (mygtuką) galima naudoti tik rimto pavojaus atveju, todėl privalote įsitikinti, kad Jūsų keleiviai (ypač vaikai) žino kaip ir kada galima naudotis šia funkcija (mygtuku).
Šalia „eCall“ mygtuko šviečiantis žalios spalvos mygtukas reiškia, kad sistema veikia tinkamai. Jeigu mygtukas šviečia raudonai – būtina kreiptis į artimiausią atstovybę ir patikrinti sistemą. Svarbu žinoti, kad kasdienių kelionių metu „eCall“ sistema neseka jokių duomenų ir jų neperduoda. Ši sistema aktyvuojama automatiškai arba rankiniu būdu tik nelaimingo įvykio atveju.
DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI (DUK)
Ką daryti, jeigu tapau eismo įvykio dalyviu arba kažkas staiga nutiko mano automobiliui?
Kaip rasti artimiausią „Nissan“ atstovybę?
Kur galiu rasti daugiau informacijos apie „Nissan“ automobiliui taikomą garantiją?
Mano „Nissan“ automobiliui taikoma garantija pasibaigė. Ar galiu toliau naudotis „Nissan Assistance“ tarnybos paslaugomis?
Kaip man susiekti su „Nissan“ klientų aptarnavimo tarnyba?
Susipažinkite su „Nissan Assistance“ paslaugų teikimo sąlygomis!

„Nissan Assistance“ tarnybos paslaugos 1-erius metus nemokamai!
Rezervuokite laiką savojo „Nissan“ automobilio techninės profilaktikos procedūrai oficialiame „Nissan“ atstovybės servise, atlikite techninę profilaktiką ir „Nissan Assistance“ tarnybos paslaugomis galėsite nemokai naudotis dar 1-erius metus, nepriklausomai nuo Jūsų automobilio amžiaus!
JUS TAIP PAT GALI DOMINTI...

„NISSAN“ GARANTIJA
Sužinokite daugiau apie „Nissan“ lengviesiems automobiliams, komercinės paskirties automobiliams, elektromobiliams ir ličio jonų akumuliatoriams taikomą garantiją!

TECHNINĖ PROFILAKTIKA IR REMONTAS
Sužinokite daugiau apie „Nissan“ reguliarią techninę profilaktiką ir kitas serviso paslaugas, teikiamas oficialiose „Nissan“ atstovybėse!

„NISSAN“ ORIGINALŪS AKSESUARAI
Norite, kad Jūsų „Nissan“ automobilis atrodytų išskirtinis? Sužinokite daugiau apie „Nissan“ originalius aksesuarus!