Perėjimas prie elektrifikuoto automobilio neturi būti sunkus žingsnis.
Perėjimas prie elektrifikuoto automobilio neturi būti sunkus žingsnis.
Esama įvairių elektrifikavimo variantų, todėl tikrai
išsirinksite sau tinkamiausią.
Perėjimas prie elektrifikuoto automobilio neturi būti sunkus žingsnis.
Esama įvairių elektrifikavimo variantų, todėl tikrai
išsirinksite sau tinkamiausią.
Lengvojo hibrido GALIA, užtikrinanti efektyvumą
Lengvasis hibridas yra paprasčiausio perėjimo prie elektromobilių galimybė. Benzininis variklis teikia energiją, o elektros akumuliatorius padeda įsibėgėti, įvažiuoti įkalnėn ar važiuoti pastoviu greičiu. Vienintelis skirtumas, kurį pastebėsite, yra didesnis degalų sunaudojimo efektyvumas ir patogesnis važiavimas, ypač eismo spūstyse.
Hibridas – jaudinanti elektrifikuoto vairavimo patirtis
Hibridiniai automobiliai be įprasto benzininio variklio turi ir elektrinį, kad galėtumėte pasinaudoti visais elektromobilio privalumais ir nesirūpinti akumuliatoriaus įkrovimu. Sistema automatiškai derina abiejų variklių veikimą priklausomai nuo aplinkybių ir to, kaip smarkiai paspaudžiate pedalą.
„Nissan e-POWER" – galingas derinys
„e-POWER“ yra akumuliatorių įkraunančio benzininio variklio ir ratus sukančio elektros variklio derinys. Jis veikia panašiai kaip elektromobilis, mažiau teršia aplinką ir jo eksploatacinės išlaidos mažesnės, be to, jo nereikia jungti prie elektros tinklo, todėl nereikės keisti ir vairavimo įpročių. Šis hibridas akumuliatoriui įkrauti naudoja regeneracinę energiją.
100% elektrinė GALIA vedanti į ateitį
Elektrinis variklis ir akumuliatorius išlaisvins jus nuo poreikio užsukti į degalinę pasipildyti degalų. Elektros energija yra švari, pigi ir veiksminga, be to elektriniai varikliai veikia ypač tyliai, tačiau elektromobilius reikia įkrauti, todėl namuose būtina įsirengti įkrovimo priemones, o ilgesnių kelionių maršrutus susiplanuoti.
Trumpai apie mūsų elektromobilių savybes
Trumpai apie mūsų elektromobilių savybes
Trumpai apie mūsų elektromobilių savybes
HIBRIDAS | e‑POWER | 100% ELEKTRINĖ GALIA | ||
---|---|---|---|---|
KAIP TAI VEIKIA | Įsibėgėjant ar važiuojant pastoviu greičiu benzininiam varikliui talkina akumuliatoriaus tiekiama elektros energija | Vienodai aprūpintas benzininio variklio ir elektrinio variklio galia | Akumuliatorių įkraunančio benzininio variklio ir ratus sukančio elektros variklio derinys | Varomas vien elektriniu varikliu, kuriam energiją tiekia akumuliatorius |
KAS VARO RATUS? | Benzininis variklis | Abu | Elektrinis variklis | Elektrinis variklis |
KAIP ĮKRAUTI AKUMULIATORIŲ? | Įsikrauna važiavimo metu, naudojant regeneracinio stabdymo sistemą | Važiuojant akumuliatorių įkrauna vidaus degimo variklis ir regeneracinė stabdymo sistema | Akumuliatorius važiuojant įkraunamas vidaus degimo varikliu ir regeneracinės stabdymo sistemos | Norint įkrauti, būtina prijungti prie elektros tinklo |
AR NAUDOJAMI DEGALAI? | Taip | Taip | Taip | Ne |
KOKIA VAIRAVIMO PATIRTIS? | Didesnis sukimo momentas ir momentinis įsibėgėjimas | Momentinė galia ir tylus važiavimas | Momentinė trauka ir tylus važiavimas | Momentinė trauka ir tylus važiavimas |
CO2 EMISIJOS | Mažesnės emisijos | Gerokai sumažinta išmetamųjų teršalų kiekį | Minimali tarša | Nulinė tarša |
KIEK LAIKO AUTOMOBILIS VAŽIUOJA VAROMAS VIEN ELEKTROS VARIKLIU? | 0% | 67%* | 100% | 100% |
Mūsų pavaros sistemų modeliai
Mūsų pavaros sistemų modeliai
Mūsų pavaros sistemų modeliai
Lengvasis hibridas
Hibridas
„e-POWER"
100% elektrinis
Transmisija | Vidaus degimo variklis | Elektros variklis | Akumuliatorius | Inverteris | Generatorius |
Transmisija | Vidaus degimo variklis | Elektros variklis | Akumuliatorius | Inverteris | Generatorius |
Transmisija | Vidaus degimo variklis | Elektros variklis | Akumuliatorius | Inverteris | Generatorius |
„e-4ORCE“ visų varomųjų ratų pavara
Svarbiausia ne galia, o kaip ja pasinaudoji. Technologija „e-4ORCE“ atskleidžia visą elektromobilio pajėgumą, paskirstydama galią tinkamu metu tinkamiems ratams, kad valdymas ir patogumas būtų nepriekaištingi bet kokioje vietovėje. Siūloma naujuosiuose „Nissan Ariya“ ir „Nissan X-Trail“
Patirkite elektrinio važiavimo jaudulį
Patirkite elektrinio važiavimo jaudulį
Patirkite elektrinio važiavimo jaudulį
„NISSAN QASHQAI“
Išskirtinis miesto krosoveris.
Į krosoverių gretas 2007 m. įsiliejęs „Nissan Qashqai“, dėl savo pažangių technologijų, hečbekui būdingų dinaminių savybių, praktiškumo ir patrauklaus krosoverio stiliaus, iki šiol išsaugojo savo populiarumą.
„NISSAN JUKE“
Mažasis kupė krosoveris.
Važiuodami su „Nissan Juke“ pasijusite dėmesio centre, nes dėl išmaniųjų saugos sistemų su pasitikėjimu ir visiška ramybe galėsite profesionaliai nardyti miesto gatvėmis. Kupė krosoveris visuomet išsiskiria iš kitų.
„Nissan ARIYA“
Elektrinis krosoveris.
„Nissan ARIYA“ ir „e-4ORCE“ – tai naujos elektromobilių, pasižyminčių sklandžiu, intuityviu ir adaptyviu valdymu, eros pradžia. Viskas sutalpinta įmantraus dizaino, įkvėpto nesenstančio japoniško futurizmo, kėbule.
Susipažinkite su visu mūsų automobilių asortimentu
Susipažinkite su visu mūsų automobilių asortimentu
Susipažinkite su visu mūsų automobilių asortimentu
Nissan tvarumo ciklas
Nissan tvarumo ciklas
Nissan tvarumo ciklas
Tvari gamyba
Mūsų didžiausias teršalų šaltinis yra automobilių gamyba, tačiau dedame daug pastangų, kad sumažintume į aplinką išmetamų teršalų kiekius. Saulės elementai, kuriais padengėme Amsterdamo „Nissan Motor Parts“ centro stogą, generuoja 70% šiam centrui reikalingos energijos, o perteklinę energija tiekiame valstybiniam tinklui.
Pakeliui į nulinę taršą
Visame pasaulyje parduota virš 500 000 „Nissan LEAF“, o nauji modeliai jau pritaikyti įvairiems gyvenimo stiliams, todėl nulinės taršos automobiliai išlieka ypač svarbūs „Nissan“ ateičiai. Šiandien formuojame partnerystes su vietinėmis ir kitų šalių vyriausybėmis bei įvairių pramonės šakų kompanijomis, kad padėtume pasirūpinti nulinės taršos infrastruktūra.
Atsinaujinanti energija
Viena mūsų užduočių – tvarus elektromobilio gyvavimo ciklas nuo pagaminimo iki utilizavimo. Panaudotus „Nissan“ akumuliatorius atnaujiname ir naudojame Amsterdamo „Johan Cruijff“ arenoje su saulės energijos sistemomis, energijai saugoti. Didžiausia tokio tipo energijos saugykla Europoje elektra aprūpina visą šalia stadiono esantį rajoną.
Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba klasės automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Pavaizduotos funkcijos gali būti neprieinamos, taip pat jų gali nebūti standartiniame pakete, tuomet jas galima įsigyti atskirai (už papildomą mokestį).
Funkcijos gali skirtis, priklausomai nuo automobilio pagaminimo metų, modelio, apdailos versijos ir komplektacijos.
Neturėtumėte visiškai pasikliauti vairuotojo patogumui sukurtomis funkcijomis. Esant tam tikroms sąlygoms ir aplinkybėms, kai kurios funkcijos gali neveikti.
*Elektros sąnaudos - Įprastas ekonomiškas važiavimas mieste.