Elektrinio ir vidaus degimo variklių derinys, užtikrinantis geriausius vairavimo įspūdžius.
Kur bevažiuotumėte – greitkeliu, miesto keliais ar kaimo keliukais – pavara susitvarko su visais iššūkiais. Hibridinė sistema pati derina elektros ir vidaus degimo variklių darbą, todėl Jums telieka mėgautis važiavimu.
„Nissan“ hibridinėse sistemose automobilį varo benzininis ir elektrinis varikliai. Automobilis gali būti varomas vienu šių variklių arba derinti abiejų energijos šaltinių galią, siekiant optimaliausio galios ir ekonomijos santykio [1].
Sistema automatiškai pasirenka energijos šaltinį priklausomai nuo spaudimo į akceleratoriaus pedalą ir akumuliatoriaus įkrovos lygio. Jums lieka tik vairuoti.
„e-Pedal Step“ leidžia valdyti automobilį vienu pedalu. Tiesiog paspauskite specialų mygtuką ir atleiskite akceleratorių – įsijungs regeneracinė stabdymo sistema, kuri padės sulėtinti automobilį [2].
Transmisija | Vidaus degimo variklis | Elektros variklis | Akumuliatorius | Inverteris | Generatorius |
Transmisija | Vidaus degimo variklis | Elektros variklis | Akumuliatorius | Inverteris | Generatorius |
Transmisija | Vidaus degimo variklis | Elektros variklis | Akumuliatorius | Inverteris | Generatorius |
Paspaudę „e-Pedal Step“ sklandžiai ir užtikrintai padidinsite greitį per akimirką. Hibridinė sistema maždaug 67 % viso laiko [3] naudoja elektrinę pavarą pasitelkdama geriausias jos savybes.
Hibridinį automobilį papildyti degalų galėsite įprastoje degalinėje, o važiuojant, priklausomai nuo situacijos, bus naudojamas elektrinis, benzininis variklis arba abu iš karto. Jokių rūpesčių ir nereikės pajudinant nė piršto.
Mieste važiuodami pastoviu greičiu girdėsite ramų elektros variklio dūzgesį. Nesvarbu, kas vyksta už lango – salone visuomet išliksite ramūs.
Susipažinkite su „Nissan Juke“
– mažas krosoveris ir
didelės ambicijos.
Galingas, įkvepiantis
ir įspūdingai veiksmingas.
Pažvelgę į senai papildytų degalų sąskaitą nusišypsosite. Jei elektros variklis naudojamas didžiąją laiko dalį, vadinasi degalus naudojate optimaliai taupiai.
Važiuodami kaimo vietovėmis galite nerūpestingai žavėtis nuostabiais kraštovaizdžiais. Jūsų hibrido degalų sąnaudos patiks Jums ir planetai.
Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba klasės automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Pavaizduotos funkcijos gali būti neprieinamos, taip pat jų gali nebūti standartiniame pakete, tuomet jas galima įsigyti atskirai (už papildomą mokestį).
[1] „Nissan Juke Hybrid“ (HEV) - degalų sąnaudos (min./maks.) mišriu ciklu pagal WLTP ( l/100km): 4,9 - 5,0. CO2 emisijos (min./maks.) mišriu ciklu pagal WLTP(g/km): 112 – 113.
[2] Funkcijos priklauso nuo modelio ir versijos. Jos gali būti standartinės komplektacijos dalis arba užsakomos papildomai (už papildomą mokestį). Jūs negalite aklai pasitikėti pagalbinėmis vairuotojo funkcijomis. „e-Pedal Step" gali netikti tam tikromis vairavimo sąlygomis. Už tinkamą funkcijos veikimą yra atsakingas vairuotojas. Važiavimo greitį reikia nustatyti laikantis vietinių greičio reikalavimų/ribojimų. Taip pat būtina laikytis kitų galiojančių reikalavimų/ribojimų.
[3] 67% elektrinės pavaros naudojimas paremtas standartinėmis WLTP testo sąlygomis. Pateikti duomenys yra orientaciniai ir skirti palyginimams atlikti. Faktiniai vairavimo realiomis sąlygomis rezultatai gali skirtis, priklausomai nuo sumontuotos papildomos įrangos, techninės priežiūros, vairavimo įpročių ir su techniniais dalykais nesusijusių faktorių, tokių kaip oro sąlygos.