Vairuojant su integruotu „Google Built-in"
Vairuojant su integruotu „Google Built-in"
Vairuojant su integruotu „Google Built-in"
„Google Assistant"
„Google Assistant"
„Google Assistant"
Kalbėkite su „Google Assistant" savo „Qashqai" automobilyje ir valdykite funkcijas balsu (pvz., navigacija, skambučiai ir pranešimai, kalendoriaus įvykiai, oro kondicionavimo sistema). Norėdami pradėti, tiesiog ištarkite žodžius „Hey Google” (anglų kalba)! [2, 3]
„Google Maps"
„Google Maps"
„Google Maps"
Atraskite dar labiau suasmenintą vairavimo patirtį prisijungę prie savo „Google" paskyros. Atidarykite „Google Maps" navigaciją su paskutiniais atnaujinimais. Tam net nereikės prijungti savo telefono. Suasmeninti žemėlapiai bus pritaikyti Jūsų kasdienėms kelionėms. [4]
„Google Play"
„Google Play"
„Google Play"
Praktinės užduotys (pvz., parkavimas) arba pramoginis turinys - „Google Play Store" siūlo daugiau kaip 70 programėlių, skirtų „Nissan" automobiliams. [3] Tik atminkite, kad norint naudoti programėles, būtinas interneto ryšys ir registruota „Google" paskyra.
Patobulintos susiejimo paslaugos
Patobulintos susiejimo paslaugos
Patobulintos susiejimo paslaugos
Pasirinkimo laisvė
Pasirinkimo laisvė
Pasirinkimo laisvė
Sėdint automobilyje Jūs galite naudoti belaides „Apple CarPlay®" [6, 7] ir „Android Auto™" [3, 6] sistemas, suteikiančias prieigą prie Jūsų muzikos, pranešimų, mėgstamų programėlių ir dar daugiau...
Nuolatiniai patobulinimai
Nuolatiniai patobulinimai
Nuolatiniai patobulinimai
„Nissan" vairuotojai nuolat atranda naujų dalykų, kurie teikia džiaugsmo. Be laidų atliekami sistemos atnaujinimai, kurie internetu atsiunčiami į automobilį, reguliariai ir nuolat tobulina Jūsų „Qashqai".
Dar daugiau ramybės
Dar daugiau ramybės
Dar daugiau ramybės
Kiekvieno lengvojo „Nissan" automobilio standartiniame pakete yra įdiegta pagalbos kelyje funkcija „Nissan Assistance", kuri teikiama nemokamai 3 metus ir veikia 48 Europos šalyse. Netikėto įvykio atveju Jums bus suteikta pagalba telefonu arba atvykus į vietą (priklausomai nuo situacijos). Po 3 metų šios paslaugos teikimas pratęsiamas dar 1 metams, po kiekvienos techninės profilaktikos darbų, jeigu jie atliekami autorizuotoje „Nissan" atstovybėje.
Naudokitės programėle neprijungę telefono
Naudokitės programėle neprijungę telefono
Naudokitės programėle neprijungę telefono
„Google Play" pagalba turėsite prieigą prie gausybės programėlių, tokių kaip „Waze", „EasyPark", „Spotify" ir dar daugiau. Visas jas matysite savo „Qashqai" ekrane. Jums nereikės prijungti savo telefono. Visas šias galimybes suteikia integruotas „Google Built-in". [3]
Išlaikykite ryšį su savo namais
Išlaikykite ryšį su savo namais
Išlaikykite ryšį su savo namais
Iš automobilio lengvai prisijunkite prie savo namų ir valdykite suderinamus išmanius namų buities įrenginius - tai labai patogu ir suteikia ramybės. Vairuotojas integruoto „Google Buil-In" dėka gali paprašyti „Google Assistant" arba „Alexa" programos, kad jos iš „Qashqai" valdytų išmanius namų įrenginius, tokius kaip apšvietimas, oro kondicionavimo sistema arba indaplovė. [10]
Likite prisijungę prie automobilio bet kurioje vietoje
Likite prisijungę prie automobilio bet kurioje vietoje
Likite prisijungę prie automobilio bet kurioje vietoje
Naudojant programėlę „NissanConnect Servics" gaukite informaciją apie Jūsų automobilio techninę būklę, patikrinkite oro slėgį padangose, alyvos slėgį variklio sistemoje, stabdžių būklė ir dar daugiau. Taip pat Jūs galėsite patikrinti, ar automobilio durys užrakintos, būnant bet kurioje vietoje užrakinti ir atrakinti duris ir dar daugiau. [8, 9]
Automobilio parkavimas tapo dar paprastesnis - Jums padės naujasis virtualus 3D vaizdas, kurį 360 laipsnių kampu suformuoja 8 taškuose sumontuotos vaizdo kameros.* Ekraną galima padalinti į atskirus sektorius, kuriuose bus pateikiamas priekinės ir galinės dalies vaizdas iš arti, šone esančio šaligatvio borto vaizdas, taip pat vairuotojui bus pateikiami įspėjimai apie šalia automobilio esančius judančius objektus. Visos šios priemonės labai palengvins automobilio statymą. [8]
* Patobulinta 3D aplinkinio vaizdo monitoriaus sistema kaip standartinė įranga komplektuojama „N-Connecta" ir aukštesnėse versijose.
Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba versijos automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Automobilio funkcijų paketas priklauso nuo jo versijos. Kai kurios jų yra standartinės, kitos – pasirenkamos (kainuoja papildomai).
[1] Jeigu norite naudotis „NissanConnect Services“ paslaugomis, turite sukurti „NissanConnect“ paskyrą ir nurodę naudotojo vardą bei slaptažodį prisijungti prie programėlės „NissanConnect Services“. Jei norite naudotis programėle „NissanConnect Services“, jums reikalingas „iOS“ arba „Android“ išmanusis telefonas, SIM kortelė ir mobiliųjų duomenų paslauga (jei tokios paslaugos neužsisakėte, kreipkitės į savo mobiliojo tinklo operatorių). Visoms paslaugoms būtinas mobilusis ryšys.
Teikiamų paslaugų sąrašas priklauso nuo šalies, automobilio modelio, jo versijos ir paslaugos teikimo laikotarpio. Kai kurios paslaugos pasibaigus nustatytam laikotarpiui, kuris nurodytas programėlėje „NissanConnect Services" gali būti mokamos. Daugiau informacijos rasite „NissanConnect Services" programėlėje arba „Nissan" atstovybėje!
[2] Nemokamai paslaugos („Google Assistant", vairavimo istorija ir analizė, „Nissan Assistance" ir automobilio techninės būklės analizė) gali būti teikiamos iki 7 metų (priklausomai nuo automobilio modelio ir jo versijos). Daugiau informacijos Jums suteiks „Nissan" atstovybėje!
[3] „Google Assistant" ir kai kurios kitos paslaugos gali būti neteikiamos kai kuriose šalyse, taip pat teikiamos ne visomis kalbomis. „Google", „Android", „Android Auto", „Google Maps" ir kiti susiję prekės ženklai yra „Google LLC" registruoti prekės ženklai.
[4] „Maps & Live Traffic", „Remote Control Services" ir „Smart Alerts" yra mokamos paslaugos, tačiau suderinamose automobilių versijose, kuriose yra įdiegta „NissanConnect Services" programėlė, jos bus teikiamos nemokamai 3 metus. Daugiau informacijos rasite „Nissan" puslapio skyriuje „NissanConnect Services" arba „Nissan" atstovybėje!
[5] Mobilųjį telefoną su „NissanConnect“ galima susieti tik automobiliui stovint. Naudojantis sistema būtina laikytis visų kelių eismo taisyklių. Sistema vairuotojai gali naudotis tik tuomet, kai tai daryti saugu. Naudotojai turi žinoti, kad laisvų rankų įranga gali atitraukti vairuotojo dėmesį ir trukdyti saugiai vairuoti.
[6] „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto™“ paslaugos gali būti tiekiamos nemokamai. Tai priklauso nuo automobilio modelio ir/arba jo versijos. Daugiau informacijos Jums suteiks „Nissan" atstovybėje. „Apple CarPlay®“ paslaugą teikia „Apple Inc.“. Ji gali būti nepasiekiama tam tikrose vietovėse. „Android Auto™“ paslaugą teikia „Google Inc.“. Ji gali būti nepasiekiama tam tikrose vietovėse. Dėl nuo „Nissan“ nepriklausančių aplinkybių, paslaugos „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto™“ gali būti netiekiamos jūsų šalyje arba gali neveikti kai kurios funkcijos. „Nissan“ neprisiima atsakomybės dėl paslaugų „Apple CarPlay®“ ir/arba „Android Auto™“ arba atskirų jų funkcijų neprieinamumo jūsų automobilyje.
[7] „Apple CarPlay®" yra registruotas „Apple Inc." prekės ženklas.
[8] Neturėtumėte pasikliauti tik vairuotojo patogumui sukurtomis funkcijomis. Esant tam tikroms sąlygoms ir aplinkybėms, kai kurios funkcijos gali neveikti. Taikomi greičio ir kiti apribojimai. Su „Nissan“ technologijomis susijusių nuostatų ir sąlygų teiraukitės savo „Nissan“ atstovo.
[9] Nemokamai paslaugos teikiamos tik ribotą laikotarpį. Daugiau informacijos Jums suteiks „Nissan" atstovybėje!
[10] Priklauso nuo Jūsų išmaniųjų namų įrenginio ir jo funkcijų. Išmani namų buities įranga neįeina į automobilio įrangos paketą.