HIBRIDAS |
BENZINAS |
|
---|---|---|
KAIP TAI VEIKIA? | Greitėjimo metu benzininis variklis veikia kartu su akumuliatoriumi. |
Naudojamas benzininis variklis. |
KAS SUKA RATUS? | Benzininis variklis, elektros variklis arba abu vienu metu. |
Benzininis variklis. |
KAIP ĮKRAUNAMAS AKUMULIATORIUS? |
Benzininis variklis įkrauna akumuliatorių. |
Nėra pavaros akumuliatoriaus. |
AR NAUDOJAMAS BENZINAS? |
Taip. | Taip. |
KOKIE YRA VAIRAVIMO POJŪČIAI? |
Greičiau išvystomas didelis sukimo momentas, tylesnis važiavimas. | Įprasti benzininio automobilio vairavimo pojūčiai. |
CO2 EMISIJOS |
Mažesnės CO2 emisijos. [2] |
Įprastos CO2 emisijos. |
HIBRIDAS |
BENZINAS |
|
---|---|---|
KAIP TAI VEIKIA? | Greitėjimo metu benzininis variklis veikia kartu su akumuliatoriumi. |
Naudojamas benzininis variklis. |
KAS SUKA RATUS? | Benzininis variklis, elektros variklis arba abu vienu metu. |
Benzininis variklis. |
KAIP ĮKRAUNAMAS AKUMULIATORIUS? |
Benzininis variklis įkrauna akumuliatorių. |
Nėra pavaros akumuliatoriaus. |
AR NAUDOJAMAS BENZINAS? |
Taip. | Taip. |
KOKIE YRA VAIRAVIMO POJŪČIAI? |
Greičiau išvystomas didelis sukimo momentas, tylesnis važiavimas. | Įprasti benzininio automobilio vairavimo pojūčiai. |
CO2 EMISIJOS |
Mažesnės CO2 emisijos. [2] |
Įprastos CO2 emisijos. |
HIBRIDAS |
BENZINAS |
|
---|---|---|
KAIP TAI VEIKIA? | Greitėjimo metu benzininis variklis veikia kartu su akumuliatoriumi. |
Naudojamas benzininis variklis. |
KAS SUKA RATUS? | Benzininis variklis, elektros variklis arba abu vienu metu. |
Benzininis variklis. |
KAIP ĮKRAUNAMAS AKUMULIATORIUS? |
Benzininis variklis įkrauna akumuliatorių. |
Nėra pavaros akumuliatoriaus. |
AR NAUDOJAMAS BENZINAS? |
Taip. | Taip. |
KOKIE YRA VAIRAVIMO POJŪČIAI? |
Greičiau išvystomas didelis sukimo momentas, tylesnis važiavimas. | Įprasti benzininio automobilio vairavimo pojūčiai. |
CO2 EMISIJOS |
Mažesnės CO2 emisijos. [2] |
Įprastos CO2 emisijos. |
DIG-T
BENZININIS VARIKLIS
DIG-T
BENZININIS VARIKLIS
DIG-T
BENZININIS VARIKLIS
114 AG
GALIA
114 AG
GALIA
114 AG
GALIA
200 NM
MAKS. SUKIMO MOMENTAS
200 NM
MAKS. SUKIMO MOMENTAS
200 NM
MAKS. SUKIMO MOMENTAS
[1] ~ 21% degalų ekonomija nustatyta naudojant oficialius WLTP bandymų rezultatus, lyginant „Nissan Juke DIG-T 114 AG 7DCT Tekna" su „Nissan Juke DIG-T 143 AG 6AMT Tekna". Degalų sąnaudos ir anglies dvideginio emisijų rodikliai yra apskaičiuoti pagal WLTP skaičiavimo metodiką laboratoriniu būdu, kurį reglamentuoja Europos Sąjungos teisės aktai, o gauti rezultatai naudojami automobilių palyginimui. Duomenys skaičiuojami naudojant WLTP skaičiavimo metodiką, o gauti rezultatai nebūtinai atspindi realias vairavimo sąlygas. Aksesuarai, priežiūros kokybė, vairavimo stilius ir oro sąlygos turi įtakos realiems rodikliams.
[2] Mažesnė CO2 emisija nustatyta naudojant oficialius WLTP CO2 bandymų rezultatus, lyginant „Nissan Juke DIG-T 114 AG 7DCT Tekna" su „Nissan Juke DIG-T 143 AG 6AMT Tekna". Degalų sąnaudos ir anglies dvideginio emisijų rodikliai yra apskaičiuoti pagal WLTP skaičiavimo metodiką laboratoriniu būdu, kurį reglamentuoja Europos Sąjungos teisės aktai, o gauti rezultatai naudojami automobilių palyginimui. Duomenys skaičiuojami naudojant WLTP skaičiavimo metodiką, o gauti rezultatai nebūtinai atspindi realias vairavimo sąlygas. Aksesuarai, priežiūros kokybė, vairavimo stilius ir oro sąlygos turi įtakos realiems rodikliams.
[3] Tik tam tikrose versijose.
[4] Ši automatinė transmisija suderinama tik su DCT versija. Hibridinė versija tiekiama su kitokia automatine transmisija.
[5] Vairavimo režimų perjungimas galimas tik tam tikrose versijose. Režimai turi įtakos vairo jautrumui, akseleratoriaus pedalo reakcijai ir oro kondicionieriaus veikimui.
Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba versijos automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Automobilio funkcijų paketas priklauso nuo jo versijos. Kai kurios jų yra standartinės, kitos – pasirenkamos (kainuoja papildomai).