Nissan Qashqai 2023 Naudotojo vadovas
3.7.1.3. Papildomų oro pagalvių sistemos
SRS sukonstruota suteikti papildomą apsaugą avarijos atveju (papildomai prie saugos diržų), tačiau nėra skirta pakeisti juos. Saugos diržus visada būtina segtis teisingai, o vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis turi sėdėti tinkamu atstumu nuo vairo, prietaisų skydelio ir priekinių durelių detalių. Visi keleiviai turėtų visada sėdėti palaikydami tinkamą atstumą nuo vidinės stogo apdailos. Daugiau informacijos žr.
.Išsipučiant oro pagalvėms, gali būti girdimas gan garsus triukšmas ir po to pradėti rūkti dūmai. Šie dūmai nekenkia ir nėra gaisro požymis. Tačiau reikia stengtis jų neįkvėpti, nes tai gali sudirginti ir sukelti kosulį. Keleiviai turintys kvėpavimo sutrikimų, tokių kaip astma, turėtų kuo greičiau įkvėpti gryno oro.
Papildomos saugos oro pagalvės drauge su naudojamais saugos diržais padeda amortizuoti smūgio keleiviams tenkančią jėgą. Jos gali padėti išgelbėti gyvybę ir patirti mažiau stiprių sužalojimų. Tačiau išsipūsdamos oro pagalvės gali nubrozdinti odą arba kitaip sužaloti. Papildomos oro pagalvės neapsaugo apatinės kūno dalies.
Įjungus degimą, užsidega oro pagalvės įspėjamoji lemputė. Jei oro pagalvių sistema veikia, įspėjamoji oro pagalvės lemputė maždaug po 7 sekundžių užgęsta. Jei reikia daugiau informacijos, žr. ${1}.
Saugos oro pagalvė veiks tik tuo atveju, jei degimas įjungtas.
Papildomos apsaugos nuo smūgių iš priekio oro pagalvės paprastai neišsipučia susidūrus šonu, galu, apsivertus arba silpnesnio priekinio susidūrimo atvejais. Norėdami sumažinti susižalojimo pavojų arba sunkumą įvairių nelaimingų atsitikimų atveju, visuomet užsisekite saugos diržus.
Saugos diržai ir papildomos apsaugos nuo smūgių iš priekio oro pagalvės veiksmingiausios tuomet, jei sėdynėje sėdite tiesiai ir gerai atsirėmę nugara. Apsaugos nuo smūgių iš priekio oro pagalvės išsipučia su didele jėga. Jei važiuojate nevaržomi diržų, palinkę pirmyn, sėdėdami šone arba kitaip nesilaikydami reikiamos padėties, labiau rizikuojate susižaloti arba žūti avarijos metu. Be to, jei atsidursite virš išsipučiančios oro pagalvės, ji gali stipriai arba net mirtinai sužaloti. Visada sėdėkite atsirėmę į atlošą ir kuo toliau nuo vairaračio. Visada užsisekite saugos diržus.
Priekinėse sėdynėse įrengtos papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvės ir stoge įrengtos užuolaidinės apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvės paprastai nebus pripūstos, susidūrimo iš priekio, susidūrimo iš galo, apsivertimo ir nestipraus šoninio susidūrimo atvejais. Norėdami sumažinti susižalojimo pavojų arba sunkumą įvairių nelaimingų atsitikimų atveju, visuomet užsisekite saugos diržus.
Saugos diržai, priekinėse sėdynėse įrengtos papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių saugos oro pagalvės ir stoge įrengtos užuolaidinės apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvės veikia efektyviausiai tuomet, jei sėdynėje sėdite tiesiai ir gerai atsirėmę nugara. Priekinėse sėdynėse įrengtos papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvės ir stoge įrengtos užuolaidinės apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvės yra pripučiamos su didele jėga. Jei važiuojate neužsisegę saugos diržų, palinkę pirmyn, sėdėdami šonu ar kitaip nesilaikydami reikiamos padėties, labiau rizikuojate susižaloti arba žūti avarijos metu.
Niekam neleiskite laikyti rankų, kojų ar veido arti priekinėse sėdynėse įrengtų papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvių ir stoge įrengtų užuolaidinės apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvių, ant priekinių sėdynių atlošų šonų arba netoli šoninių stogo briaunų. Niekam iš sėdinčiųjų priekinėse arba galinėse šoninėse sėdynėse neleiskite kišti rankų pro langus arba remtis į dureles.
Sėdėdami galinėse sėdynėse, nesilaikykite už priekinių sėdynių atlošų. Jai priekinėse sėdynėse įrengtos papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvės ir stoge įrengtos užuolaidinės apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvės yra pripučiamos, galite būti rimtai sužaloti. Būkite ypač atsargūs su vaikais, kuriuos visada reikia tinkamai pasodinti į vaikų kėdutę.
Priekinių sėdynių atlošams nenaudokite sėdynių apdangalų. Jie gali trukdyti pripūsti priekinėse sėdynėse įrengtas papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalves.
Jei vaikai nebus tinkamai prisegti, prisipučiant saugos oro pagalvei jie gali būti sunkiai ar net mirtinai sužeisti; žr.
.Niekada neleiskite vaikams važiuoti ne kėdutėse, kaišioti rankas arba galvą pro langus. Nebandykite laikyti jų ant kelių arba glėbyje.
Papildomų apsaugos nuo smūgių iš priekio oro pagalvių moduliai
Keleivio klasifikavimo sistemos valdymo blokas (jei įrengta)
Oro pagalvės valdymo blokas (ACU)
Keleivio klasifikacijos jutiklis (jei įrengta) (priekinė keleivio sėdynė)
Priekinėse sėdynėse įrengtų papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvių moduliai
Stoge įrengtų užuolaidinių papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvių pripūtikliai
Stoge įrengtų užuolaidinių papildomos apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalvių moduliai.
Susidūrimo zonos jutiklis
Priekiniai durų spaudimo jutikliai (jei įrengta)
Juosmens išoriniai įtempikliai (jei įrengta)
Saugos diržas su tempikliais
Priekinių centrinių sėdynių papildomas apsaugos nuo šoninių smūgių oro pagalves (jei įrengta);
Galinės sėdynės keleivių aptikimo jutikliai (jei įrengta)
Palydoviniai jutikliai (rodoma vairuotojo pusė; priekinio keleivio pusė tokia pati) (jei įrengta)
Saugos diržas su įtempikliais (galinės kraštinės sėdynės)
Ant vairaračio pagalvėlės nedėkite jokių daiktų. Nedėkite jokių daiktų tarp vairuotojo ir vairaračio pagalvėlės. Oro pagalvei išsipučiant, šie daiktai gali tapti pavojingais sviediniais ir sunkiai sužaloti.
Iškart po išsipūtimo kai kurie papildomi oro pagalvių komponentai bus įkaitę. Nelieskite jų, nes galite stipriai nudegti.
Nei vieno oro pagalvių sistemos komponento arba laidyno negalima keisti, jei tokiems keitimams neturite leidimo. Tai būtina, siekiant išvengti atsitiktinio oro pagalvės išsipūtimo arba papildomų oro pagalvių sistemos pažeidimų.
Nekeiskite be leidimo savo automobilio elektros, pakabos sistemos ir priekinio galo struktūros. Tai gali pakenkti papildomų oro pagalvių sistemų tinkamam veikimui.
Jei kišitės į papildomas oro pagalvių sistemas, galite sunkiai susižaloti. Bandymas keisti sistemą yra, pavyzdžiui, daiktų ant vairo pagalvėlės ir virš jos dėjimas, papildomų apdailos elementų tvirtinimas apie papildomas oro pagalves.
Visus darbus, susijusius su papildomų oro pagalvių sistema, turėtų atlikti NISSAN prekybos atstovas arba kvalifikuotas techninės priežiūros centras. Negalima modifikuoti arba atjungti SRS laidyno laidų. Papildomų oro pagalvių sistemai neturėtų būti naudojama nesertifikuota elektrinių bandymų įranga bei matavimo prietaisai.
SRS laidyno jungtys yra geltonos ir / arba oranžinės, kad būtų lengva aptikti.
Niekuomet netvirtinkite ant priekinės keleivio sėdynės į galą nukreiptos vaiko saugos sistemos neišjungę priekinio keleivio oro saugos pagalvės. Priklausomai nuo automobilio specifikacijos, automobilyje gali būti įrengta automatinė priekinio keleivio priekinių oro pagalvių išjungimo sistema arba rankinė priekinio keleivio priekinių oro pagalvių išjungimo sistema. (Jei reikia daugiau informacijos, žr.
ir . Jei ši sistema įrengta, turi šviesti indikatorius PASSENGER AIR BAG OFF (keleivio oro pagalvė išjungta), PASSENGER AIR BAG OFF> Susidūrus automobiliams priekiais papildoma apsaugos nuo smūgių iš priekio saugos oro pagalvės išsiskleidžia su didžiule jėga. Papildoma apsaugos nuo smūgio iš priekio oro pagalvė išsiskleisdama gali stipriai sužaloti arba net užmušti vaiką.