Nissan Qashqai 2023 Naudotojo vadovas
8.2.1. Automatinė „eCall“
Jei saugos oro pagalvių valdymo blokas aptinka priekinį, šoninį arba galinį susidūrimą (jei yra), sistema automatiškai išsiunčia pagalbos kvietimą pagalbos skambučių centrui. Tuo pačiu metu perduodama ir transporto priemonės informacija. Kai pagalbos skambučių centras gauna pagalbos skambutį, operatorius pabando pasikalbėti su esančiais automobilyje.
Pagalbos skambučio metu operatoriaus balso garsumo negalima reguliuoti.
Pagalbos skambučio metu automobilio garso sistemos garsas bus išjungtas.
„eCall“ sistema pagal numatytuosius nustatymus yra visada įjungta. Įvykus rimtam nelaimingam atsitikimui automobilio jutiklių sistema ją suaktyvina automatiškai.
„eCall“ sistema nėra susekama ir ji nėra nuolat stebima esant įprastai jos veikimo būsenai. Vidinėje sistemos atmintyje laikomi duomenys nėra pasiekiami už automobilio sistemos ribų jokiems subjektams, kol nesuaktyvinama „eCall“.
Bet koks asmens duomenų tvarkymas naudojantis 112 pagrindu sukurta transporto priemonės „eCall“ sistema turi atitikti asmens duomenų apsaugos taisykles, numatytas Europos Parlamento ir Europos Tarybos direktyvose 95/46/EB ir 2002/58/EB, ypač, grindžiamas poreikiu apsaugoti gyvybiškai svarbius asmenų interesus pagal 95/46/EB direktyvos 7 straipsnio (d) punktą.
Tokių duomenų tvarkymas griežtai apsiriboja „eCall“ pagalbos skambučių apdorojimu skambinant bendruoju Europos pagalbos numeriu 112.
112 pagrindu sukurtos automobilio „eCall“ sistemos apdorotų duomenų gavėjai yra viešojo saugumo užtikrinimo punktai, kuriuos įkūrė atitinkamos valstybės, kurios teritorijoje jie yra, valdžios institucijos, kad galėtų priimti ir tvarkyti pagalbos iškvietimus bendruoju Europos pagalbos numeriu 112.
Įvykus susidūrimui automobilio pagalbos skambučių sistema pagalbos skambučių centrui išsiųs toliau nurodytą informaciją:
Transporto priemonės identifikavimo numeris (VIN)
Automobilio tipas
Degalų tipas
Suaktyvinimo tipas (automatinis / rankinis)
Skambučio tipas (bandomasis / pagalbos skambutis)
Padėtis (patikima / mažai patikima)
Laiko spaudas (kada įvyko susidūrimas ar nelaimingas atsitikimas)
Paskutinės trys automobilio vietos ir automobilio kryptis
Automobilio greitis
(jei įrengta) Keleivių skaičius
Transporto priemonėje įrengta 112 pagalbos numeriu pagrįsta „eCall“ sistema užtikrina, kad duomenys iš vidinės atminties sistemos būtų automatiškai ir nuolat šalinami.
Automobilio vietos duomenys sistemos vidinėje atmintyje nuolat perrašomi išsaugant daugiausia tris paskutines automobilio buvimo vietas, kurios yra būtinos siekiant užtikrinti tinkamą sistemos funkcionavimą.
112 pagalbos numeriu pagrįstos automobilio „eCall“ sistemos veiklos duomenų žurnalas laikomas ne ilgiau nei būtina siekiant apdoroti „eCall“ pagalbos skambutį, tačiau ne trumpiau nei 13 valandų nuo „eCall“ pagalbos skambučio gavimo.
Automatinio pagalbos skambučio funkcija suveikia, tik jei automobilio saugos oro pagalvių sistema suveikia susidūrimo metu.
Jeigu buvo suaktyvintas automatinis pagalbos skambutis, kreipkitės į NISSAN prekybos atstovo arba kvalifikuoto techninės priežiūros centro specialistus. Automatinę pagalbos iškvietimo sistemą reikia nustatyti iš naujo, kad išvengtumėte netyčinių „eCall“ pagalbos skambučių.
Mobiliojo tinklo paslaugų teikėjas, kuris valdo automobilio ryšį su pagalbos skambučių centru, kontroliuoja ir valdo ne automobilio pagalbos skambučių sistema.
Per pirmąją pagalbos skambučio minutę operatorius nustatys, ar skambutis yra tikras. Jei operatorius nustatys, kad skambutis yra netikras, jie pokalbį baigs ir nebebandys dar kartą susisiekti su automobiliu. Tai netrukdo automobilio keleiviams atlikti pagalbos skambutį rankiniu būdu.
Pagalbos skambučių funkcija negali būti naudojama esant toliau nurodytoms sąlygoms:
automobilis yra už mobiliojo ryšio tinklo veikimo zonos ribų;
automobilis yra ten, kur silpnas priimamas signalas, pavyzdžiui, tunelyje, požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje, tarp pastatų ar kalnuotoje vietovėje;
netinkamai veikia jūsų automobilio TCU (telematikos valdymo blokas) ar kitos sistemos;
pasiekiamas mobiliojo ryšio paslaugų teikėjas automobilio buvimo vietoje nėra pasirinktas pagalbos skambučiams atlikti.
Pagalbos skambučių centro ryšio liniją yra užimta.