Kad „Nissan“ jums paliktų tik geriausius įspūdžius, nurodykite, kaip geriausia su jumis susisiekti.
Tiesiog užpildykite toliau pateiktus laukus ir galėsite prisijungti prie komunikacijos centro.
Patikrinkite savo kliento ID ir pašto kodą. Jei prisijungti vis dar negalite, susisiekite su „Nissan“ klientų aptarnavimo tarnyba, kurios specialistai padarys viską, kad jums padėtų.
Mūsų aptarnavimo telefonu centras pirmadieniais – penktadieniais veikia nuo 8.00 iki 20 val., o šeštadieniais – nuo 8.00 iki 14.00 val.
Serverio klaida
Deja, nepavyko atkurti jūsų nustatymų. Prašome, įveskite savo vartotojo ID ir pašto kodą, jeigu norite prisijungti.
NURODYKITE KAIP SU JUMIS SUSIEKTI
Nurodykite turinį, kurį pageidaujate gauti iš „Nissan Automotive Europe“ ir „Nissan Nordic Europe“ .
Komunikacijos centras – tai vieta, kurioje galite pamatyti, kokį informacijos gavimo kanalą esate pasirinkę, ir vienu spustelėjimu šias nuostatas galite pakeisti.
Galėsite atnaujinti savo kontaktinius duomenis ir valdyti pageidavimus pagal komunikacijos kanalą ir pagal paskirtį.