[1] 2021 m. laukiama oficialaus WLTP patvirtinimo.
[2] Nuvažiuojamasis atstumas apskaičiuotas laboratorijoje, atlikus ES teisės aktų reikalavimus atitinkančius bandymus; tokie skaičiavimai skirti įvairių tipų automobiliams palyginti. Ši informacija nėra susieta su konkrečiu automobiliu ir nėra pasiūlymo dalis. Šie duomenys gali neatitikti tikrų rezultatų kelyje. Rezultatai gali priklausyti nuo pasirenkamosios įrangos, techninės priežiūros, vairavimo įpročių ir kitų veiksnių, pavyzdžiui, kelio būklės ir oro sąlygų. Rodikliai gauti taikant naujausią suderintos pasaulinės lengvųjų automobilių bandymų procedūros (WLTP) ciklą.
[3] CO2 emisijų ir elektros sąnaudų reikšmės priklauso nuo šalyje galiojančių reikalavimų.
Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba klasės automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Pavaizduotos funkcijos gali būti neprieinamos arba jų standartiniame pakete gali nebūti, tuomet jas reikia užsisakyti atskirai.
[4] Pateikti duomenys yra pagrįsti gamintojo atliktais bandymais. Šie duomenys yra apibendrinti ir nėra priskiriami konkretaus tipo automobiliams. Ši informacija nėra pasiūlymo dalis. Pateikti rodikliai gali kisti priklausomai nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, pasirenkamosios įrangos, akumuliatoriaus būklės, automatinės klimato kontrolės sistemos naudojimo, techninės priežiūros, vairavimo įpročių ir kitų veiksnių, pavyzdžiui, oro sąlygų, faktinio maršruto ir pan. Tikrieji rodikliai gali skirtis. „Nissan“ pasilieka teisę bet kada keisti skaičiuoklės savybes.
[5] Visos nurodytos kainos – gamintojo rekomenduojamos mažmeninės kainos. Į kainą įtrauktas 21 % PVM, 12 mėnesių automobilio akcizas ir pirmosios valstybinės registracijos mokestis. Į kainą neįtraukta galimybė pasirinkti pageidaujamą spalvą. Kainos gali keistis.
[6] 40 kWh („Nissan LEAF“) ir 62 kWh („Nissan LEAF e+“) akumuliatoriai. Įkrovimo trukmė priklauso nuo įkrovimo sąlygų, akumuliatoriaus ir aplinkos temperatūros, o taip pat nuo įkroviklio tipo ir būklės. Nurodytai sparčiojo įkrovimo trukmei pasiekti būtina naudoti spartųjį įkroviklį „CHAdeMO“. „Nissan LEAF“ sukurtas taip, kad tiktų įvairių tipų kelionėms – jis turi įkrovimo apsaugos priemones, saugančias akumuliatorių, kai per trumpą laiką dažnai naudojamas spartusis įkrovimas. Jeigu dėl akumuliatoriaus temperatūros suveikia jo apsaugos funkcija, pakartotinis spartusis įkrovimas gali užtrukti ilgiau.
[7] Funkcijos suveikimo laiką ir veikimą gali trikdyti prastas automobilio ryšio signalas. Norėdami naudotis optimaliai pasirūpinkite, kad automobilis būtų gero ryšio zonoje.
[8] Jei norite naudotis „NissanConnect“ paslaugomis, turite susikurti „NissanConnect“ paskyrą ir prisijungti naudodamiesi savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Jeigu norite naudotis nemokama programėle „NissanConnect“, jums reikia išmaniojo „iOS“ arba „Android“ telefono su SIM kortele ir duomenų perdavimo paslaugos, kurią gali suteikti mobiliojo tinklo operatorius. Visoms paslaugoms būtinas mobilusis ryšys.
[9] Neturėtumėte pasikliauti tik vairuotojo patogumui sukurtomis funkcijomis. Esant tam tikroms sąlygoms ir aplinkybėms, kai kurios funkcijos gali neveikti. Taikomi greičio ir kiti apribojimai. Dėl „Nissan“ technologijoms taikomų taisyklių ir sąlygų kreipkitės į „Nissan“ atstovybę.
[10] Funkcija „ProPilot“ yra tik tam tikruose automobiliuose. „ProPILOT“ yra pažangi pagalbinė technologija, tačiau ji negali užtikrinti apsaugos nuo susidūrimų. „ProPILOT“ funkcija skirta naudoti tik greitkeliuose (su skiriamosiomis užtvaromis), vairuotojui neatitraukiant akių nuo kelio, o rankų – nuo vairo. Vairuotojas privalo išlikti budrus, vairuoti saugiai ir gebėti bet kada perimti automobilio valdymą. „ProPILOT“ yra tik automobiliuose su automatinėmis transmisijomis.
[11] Mobilųjį telefoną su „NissanConnect“ galima susieti tik automobiliui stovint. Naudojantis sistema būtina laikytis visų kelių eismo taisyklių. Sistema vairuotojai gali naudotis tik tuomet, kai tai daryti saugu. Naudotojai turi žinoti, kad laisvų rankų įranga gali atitraukti vairuotojo dėmesį ir trukdyti saugiai vairuoti.
[12] Kai kurios odinės apdailos dalys gali būti iš dirbtinės odos. „Blue" spalva galima tik „Nappa" odos atveju.
Pateikti vaizdai ir aprašymai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriose nuotraukose užfiksuoti automobiliai nėra skirti Lietuvos rinkai, nėra konkretaus modelio arba klasės automobiliai ir nėra pasiūlymo dalis. Pavaizduotos funkcijos gali būti neprieinamos arba jų standartiniame pakete gali nebūti, tuomet jas reikia užsisakyti atskirai.
Automobilio funkcijų paketas priklauso nuo jo versijos. Kai kurios jų yra standartinės, kitos – pasirenkamos (kainuoja papildomai).